2008-11-10

We're in too deep?!

Var ska man börja?

Det gick jättebra att jobba i lördags, vi hade sjukt mycket folk på Harrys. Grymt! Blev en del att göra i garderoben, vi använde i princip alla galgar, det har jag aldrig varit med om förut. Men vi hade fantastiskt kul! Efter jobbet blev det terapisamtal i bilen, ovanligt spännande måste jag säga. Kom ganska många och deltog, trevligt och lite skrämmande.

ÖSK - Ljungskile 3-0
Sista matchen för säsongen, ÖSK krossade Ljungskile. I alla fall i första halvlek, då var de verkligen superbra. Det var rolig fotboll att titta på, jag och Lisa var naturligtvis på plats! I andra halvlek hände ingenting, men vad gör det när ÖSK redan har 3 mål?! Första målet var det häftigaste, efter 29 sekunder in i matchen nickade Bassombeng in bollen. Så jäkla bra! Jag har ju sagt att man inte ska missa början.

Firade naturligtvis pappa igår också, det var ju faktiskt fars dag. Han fick ett grillset av mig och Lisa, han verkar ju gilla det här med grillfester på vintern. Åt god mat och god tårta. Sen bar det av till Pitchers och Björnstugan. Hade jättekul! Det var lagom med folk, och ganska mycket rätt folk. Sen att jag kanske sa lite för mycket, och överhuvudtaget pratade lite för mycket med vissa det får vi bara försöka glömma. Fick en skön utläggning om tjejer och hårfärger, både jag och Sanna tror att vi är både brunetter och rödhåriga.

2 kommentarer:

Anonym sa...

ja tack som fan för igår det var astrevligt. Snyggt vet du, ska länka dig med :P Kanske ses i veckan innan jag åker! Kraaam

Anonym sa...

haha, ja lite rödhårigt är de nog allt i er ;P...de va kul igår =)
/ellen