2008-11-05

Solen i ögonen



Jag var kanske inte bäst idag, men jag var faktiskt riktigt bra! Speciellt när vi hoppade sista banan. Blev lite höjdrädd där och tänkte att nu får jag för fan rida ordentligt, annars slår vi ihjäl oss. Då gick det kanon, Svante var också jättenöjd. Högt var det med, kändes skönt som fan att rida en bana på ca 1.30 utan problem, dessutom med massa svåra svängar. Nöjd. Hade egentligen tänkt att jag skulle åka tillbaka till Eklunda och titta på grupperna efter, men orkade inte riktigt, det var för kallt.

Ska snart iväg och simma med Alex, sen blir det After Work på Frimis, och Music Quiz på Harrys. Guldläge.

Beklagade mig förut för Alex att jag är så himla anti, ingenting känns roligt. Jag orkar inte ta tag i något. Nu pratar de om höstdepressioner på radio, det stämmer precis in på hur jag känner mig nu. Men jag vill inte vara deprimerad, jag skulle tycka att jag var svag om jag erkände mig deprimerad. Alltså, shape up! Nu leker livet igen, eller?

Inga kommentarer: