2008-11-20

Negativ och pessimistisk.

Är på ett förjävligt humör.

Trött som fan, vill bara sova. Drack just 4 koppar kaffe på rad...tror ni att det går att sova nu? Naturligtvis inte. Kommer slå tillbaka på jobbet ikväll, kommer vara pigg fram till elva, sen är det kört. Hoppas på trevliga gäster.

Sanna och jag var på bio här om dagen, har tappat känslan för tid, vi såg en film med Brad Pitt och George Clooney, "Burn after reading" tror jag den hette, något liknande i alla fall. Jag kan återigen säga att jag har sett en dålig film. Fan. Har sett trailern för den här filmen och inte riktigt gillat den, speciellt inte Brad Pitts roll. Jag som annars gillar Brad Pitt skarpt. Trodde ändå att filmen skulle vara helt ok. Det var den inte, den var inte så dålig som "Låt den rätte komma in" men den var heller inte bra. Får se om det blir ett nytt försök ikväll före jobbet kanske. Då får det bli något säkert som Bond, typ.

Tävlingar i helgen, pay'n jump på Kvinnersta med Saga på lördag. Regionalt i Heby med Stina på söndag. Fan vad jag ska rida bra.

Jag vet att många klagar på att de jobbar för mycket, har för mycket att göra etc. Jag kan säga att det är tusen gånger värre att inte ha ett jobb, eller att inte ha något att göra. Jag är sjukt rastlös, jag behöver ha ett heltidsjobb, nu! Jag går mig själv på nerverna.

Jag var på bra humör ett tag förut idag. Det var sol och kallt ute. Superskönt, det är så lite som krävs för att jag ska bli glad för kortare stunder, betydligt mer för att jag ska bli glad på riktigt. Typ ett jobb.

Imorgon ska jag, eller snarare pappa, byta däck på min bil och transport. Det behövs...har blankslitna sommardäck nu. Inte jättebra med tanke på väglaget, igår tog det ca 30 m att få stopp på bilen när jag provbromsade. Körde i ca 30-40 km/h. Inte helt bra.

Hoppas på en tur till Nora imorgon också, saknar mina pärlor.

Hade förresten 5 friendrequests på facebook. Vem fan vill vara min vän? Nu blev det en till dessutom...6 st, varav en som jag känner. Skumt.

Berätta inga oväsentliga saker för mig när jag är på det här humöret, det kräver bara onödig tankeverksamhet, bör inte slösas på. Tur att jag aldrig säger något oväsentligt...eller bara.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men din mupp!
Burn after reading är ju skitbra... Tycker det är jättebra av Brad Pitt att göra en sån film, där han inte är snyggast och bäst hela tiden. Jag tror du behöver se den igen, du förstod nog inte riktigt...

Anonym sa...

Hej du pessimisten!! fast ja håller me om filmen, ingen kanonfilm precis! Trevlig helg!