2008-11-06

Dricka te och tända ljus

Vissa människor blir man alltid så där himla glad att se. Jag gillar det, det borde vara alla människors mål att bli en sådan människa. Frågan är bara hur man gör, jag har ingen aning.

Hade frukostmöte med Sofia idag, vi skulle prata om div 1 laget. Blev inte så mycket sagt, bara att vi måste ha ett riktigt möte, med alla som vill vara med. Jag tror det kommer bli kanonbra. Vi hade trevligt ändå, fick lite sällskap också. Kan varmt rekommendera Javas frukostbuffé. Guld!

Börjar få panik nu, måste hitta ett nytt jobb. Har inte jobbat alls mycket i Fjugesta på sista tiden, och det gör mig galen. Fick ett visitkort av Davide imorse, ska ringa till den människan och se om de har något bra jobb till mig där. Håll tummarna!

Idag har båda hästarna varit duktiga, jag höll däremot på att frysa ihjäl, mina vantar är borta. Helena kommer hit ikväll, får se sen om hon är nöjd med mitt jobb med Saga. Själv tycker jag absolut att det har gått framåt.

Får inte glömma att säga att det verkligen blev Quizrekord igår, det här slår vi nog inte den här säsongen. 27 poäng!!! Ska väl tillägga att vi hade med Putte och Thomas i laget också, men egentligen var det jag och Sanna som kunde allt. Nästan.

Inga kommentarer: