2008-11-07

Pollenchock och stjärnfall

...fast utan pollen och stjärnor.


Sanna och jag simmade igår, vi jobbar stenhårt på formen. Efter 22 längder blev vi livrädda, våran så kallade vän kom tillbaka. Gotlänningen! Vi blev livrädda, tänkte att det kanske räcker med 22 längder. Men vi bet ihop, starka som vi är, simmade våra 30 och sprang sedan därifrån. Det är okej att kalla oss folkskygga. Det var ändå ganska roligt, vi är fantastiskt lika. Alltid.

Blev att jobba igår med, gick riktigt bra. Var väldigt trött bara. Lite synd för den planerade filmkvällen. Helena kom igår så vi hade tänkt ha en kanonkväll igår. Men men, pengar måste man ju tjäna. Idag var vi i stallet. Blev ganska mycket kort tagna, jag och Stina fastnade dock inte så bra. Fick en del nya tips på hur jag ska rida Saga med, saker som jag borde förstått själv men ibland blir man lite hemmablind. Alltid bra med nya perspektiv.


Photoshot i ridhuset

Jag och Saga

Som vanligt alltid glad, eller är det för att någon säger att man måste le in i kameran?

Helena och Saga

Jag och Stina, eller?

Sa jag något om att vi inte fastnar på kort...

Niklas och Donne


Ikväll blir det en sväng till Harrys, måste se hur det går för Helena på hennes klassåterträff. Kan ju se om det kanske kommer någon annan rolig dit också...annars kan jag ju alltid hänga med världens bästa Sanna i garderoben. Blir nog en sväng till Alex innan med. Så är syster Lisa hemma med, kanonkväll på krogen ikväll!


Det är så svårt för mig att förstå hur en människa kan göra så här mot någon som en gång har varit ens vän. Inte en gång, inte två eller tre. Utan om och om igen. Jag är i chock, jag saknar förståelse.

Inga kommentarer: