2008-11-11

Du kanske borde tänkt på nå'nting mer...

...än bara kicken, idiot!

Hade bestämt att jag skulle gå upp tidigt idag och ta tag i mitt liv. Det går sådär. Har i alla fall ringt till Arena Personal, verkar som om de skulle kunna ge mig ett jobb. Typ i mars 2009. Känns ju lovande, not. Pratade med Carro ifrån gruvan också. Hon har än en gång försökt övertala mig att gå tillbaka dit, och det skulle kanske vara ganska bra. Frågan är bara om jag vill. Förmodligen inte. Kanske en bra reservplan, måste ju ha ett jobb där jag får jobba mycket, eller tillräckligt mycket i alla fall. Ska ringa till Henrik, min chef på Plint också, han kanske kan placera mig någon annanstans annars. Hur svårt kan det vara, det enda jag vill är ju att ha ett jäkla jobb så att jag klarar mig och hästarna och inte behöver leva på existensminimum varje månad. Nu jävlar!

Sanna och jag simmade igår, eller vad vi ska kalla det...plaskade runt i vattnet ett tag. Bastade desto längre, slitna, trötta och totalt utan ork så blev det bara 10 längder, det är direkt pinsamt. Knappt att jag vill skriva det här, men ärlighet varar längst, eller hur var det nu? Kanske ska åka och konditionsträna idag istället, om Alex inte redan varit där.

Måste göra något seriöst med hästarna idag också, igår fick de vila för att det var sådant skitväder. Okej, jag kanske var lite bakis och trött också.

Kul med så många läsare, igår kom ni upp över 100-strecket, det är grymt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Lars Winnerbäck, han har kläder för alla väder! Eller jag menar låtar och texter för alla tillfällen... Alltid finns det en låt som gör att man känner sig träffad, någon låt som ligger lite närmare en själv än vad man kan tro. Som beskriver just sin egen känsa eller situation. En vis man. Du vet vad jag menar! Idiot!