2008-11-14

Det kallas tvivel, det där som stör

Nu tar det ungefär tre gånger så lång tid att skriva som innan. Jag har nya naglar! Det känns kanon, hela händerna blir mycket finare med snygga naglar.

Jag fick väldigt mycket gjort igår. Kände mig riktigt duktig! Först var jag i stallet på förmiddagen, jätteskönt för då är hästarna kvar inne, torra och ganska rena! Sen tog jag med mig Billy bus hem, Sanna skulle till skolan. Han och Molly kom faktiskt bra överens, Molly brukar ju kunna vara hemsk mot andra hundar, men vem kan motstå Billys charm?


Molly och Billy, vadå de är ju ungefär lika stora.

När Sanna var klar i skolan kom hon och hämtade lillhunden, sen åkte vi och simmade. Ganska seriösa då faktiskt, bra att ha en tid att passa efter, då flummade vi inte bort allt. 30 längder blev det. Skönt.

Sedan var det upptaktsmöte inför vårens Div 1 för häst. Vet inte om det blev så mycket vettigt sagt egentligen, men vi får lätt ihop ett lag. Kanske inte ett vinnande lag, men ett kämpande! Vi kommer ha snygga jackor och snygga schabrak, det bestämde vi i alla fall.

Jobbade igår också. Av någon konstig anledning var vi en för lite, alltså bara jag och Sanna. Men dreamteam gör det igen! Det var en riktigt lugn kväll, men vi hade fantastiskt kul! Blev en hel del photoshot, och en hel del dricks! God we're good!


Igår var det ungefär tusen saker som jag tänkte att jag skulle skriva i bloggen. Kommer inte ihåg hälften. Ibland är jag sjukt dålig. I helgen blir det i alla fall träningsläger med WHS. Både Saga och Stina ska få vara med. Dressyr imorgon för Lollo Åman och hoppning på söndag för Britt Pärsson. Tror det kommer bli väldigt lyckat!

Jag tittade förresten på "Sandor /slash/ Ida" när Alex fixade mina naglar. En riktigt bra film som jag verkligen rekommenderar. Kände mig ganska träffad ett flertal gånger. Tips!

Inga kommentarer: