2009-05-05

Vem värmer dig nu?

För alla er som undrar vad jag jobbar med, på heltid, dagtid. Jag jobbar på ett arkiv.
Arkiv Där saker och ting kommer bort i bokstavsordning.
Om det vore så väl att det var bokstavsordning...

Så hade man ont i halsen igen. Den förra förkylningen har inte släppt än, men jag tror att den har börjat om. Förvånad? Inte ett dugg.

Jag har hittat ett guldställe för Cannavaro i sommar, och kanske även i vinter. Han ska få bo på en ö i St Annas skärgård, med massa andra unghingstar. Främst islänningar, men även några andra, en annan halvblodsåring till exempel. Perfekt. Det ser fantastiskt ut, jag tror att det är ca 50 hektar som de kan röra sig fritt på. Jag tror verkligen att det kommer vara hur bra som helst. Det bästa av allt är att det inte ens kommer att ruinera mig. Nöjd.

Lars Winnerbäck gör det igen. By the way. Det blir bäst så.

Tror att mina stövlar kommer imorgon, eller möjligtvis på torsdag. Hoppas på imorgon, så att jag kan ha dem på träningen på torsdag. Jag och Sanna ska hoppa för Britt, vi fick en alldeles egen träning. Det var bara en träning den här veckan, med full grupp. Men Britt är ju så himla snäll så hon gjorde en ny, till oss. Det kanske kommer någon mer och är med, men troligtvis inte.

Jag känner mig lugn. På ett ovanligt sätt, jag vet inte varför eller på grund av vad. Har tusen saker som jag borde bli stressad över, men jag blir det inte. Lugn. Har stressen tagit slut?

Inga kommentarer: