2008-12-22

Sofia, det är vi som är gräddfilen!

Bara rakt ut sådär, helt apropå ingenting. Så jäkla klockrent, och du har naturligtvis rätt min kära vän. Sanna, det är vi som är gräddfilen!

Harrys julfest igår då... Vad törs man säga, och vad borde man låta bli? Det var nog inga större pinsamheter, men frågan är vad jag har förträngt, så att säga. Det var i alla fall helt galet kul. Det var nog en av de absolut bästa utekvällarna någonsin. Kvällen började med julbord, väl uppföljt av spex och tokerier.
De som var med var Harrys ifrån Norrköping, Linköping, Motala, Västerås, Karlstad och Örebro såklart. Sjukt drag var det, man visste ju att krogfolk festar som få, men det här tar nog priset. Sanna och jag drog oss vidare till Björnstugan innan allt spårade ur totalt, vilket det kanske redan hade gjort. Eller förmodligen. På Björnis spårade ingenting ur, snarare tvärtom. Det gick nog som på räls, jag var bara för dum för att förstå det före slutstation. Nu behöver saker bara redas ut lite, jag vet inte om jag vill vara en bricka i det här spelet. Men, inget gott som inte har något ont med sig, eller hur var det nu?

Skulle träffa Malin idag på förmiddagen, vi ses ju ungefär 1-2 gånger om året, trots att vi bor i samma stad och är något av vad bästa vänner kan vara. Jag strulade naturligtvis till allting och var jättesen, så det blev bara en biltur till Marieberg för att skjutsa hem Sanna. Men underbart att få ses och prata lite i alla fall, saknar dig alltid.

Började jobba klockan ett, kom nog ett par minuter över, men det var väldigt lugnt så det var ingen som hängde mig för det. Knappt någonting att göra på jobbet, skönt att slippa stressa sista timmen som vi annars jämt får göra.

Har en del att fundera på. Kan någon förklara hur det blev så här?


Smile...it confuses people

Inga kommentarer: