2008-12-25

Jul, jul strålande jul

Det har verkligen varit en strålande jul. Igår morse när jag klev utanför dörren fick jag en stor snöflinga rakt i ögat, helt underbart! Det var snö på julafton för tusan!

Det var en trevlig julafton med mycket mat, trevlig familj, och massa julklappar. Våran familj kommer aldrig växa upp och bara köpa en julklapp åt varandra, det vore ju jättetråkigt. Jag fick många fina julklappar, ett par fina benskydd som jag ville ha, en jättefin väst som jag inte visste att jag ville ha men den var verkligen kanon! Lite böcker, handdukar och smått och gott. Verkligen jättebra, tack alla!

Det blir några lugna dagar nu jul, känns skönt att kunna slappna av och vara lite ledig. Jobbar ju alla kvällar på Harrys men är ju ledig på dagarna.

Har börjat rida Stina igen, red första gången på över en månad imorse, hon var helt galen, men det är bara kul!

Ikväll blir det alltså att jobba på Harrys, kommer nog att vara sjukt drag. Ska bli intressant att se vad folk kommer att påminna mig om sedan julfesten. Vet inte ens om jag vill höra allt jag gjort, men vad fan, jag hade ju kul!

Inga kommentarer: