2008-12-13

All I want for Christmas

- is who?

Igår kväll hävdade jag att det var den värsta dagen i mitt liv, det var det naturligtvis inte. Men det kändes verkligen så, där och då. Det var väldigt mycket strul på jobbet igår, fast egentligen var det inte det heller visade det sig senare. Mest idioter till fulla människor som förstörde min kväll.

Förlåt alla för att jag var otrevlig, arg och anklagande.

Jag blir väldigt sällan arg på riktigt, men när jag blir det så blir jag jävligt arg. Det var det som hände igår, utan att jag ens hade någon att vara arg på, för det var ju ingens fel det som hände. Det är sådant som händer ändå, så typiskt att det var just då och på det sättet. Men som sagt, det löste sig tillslut, och dreamteam var bäst i garderoben igen.

Jag håller på att bli sjuk, eller så är jag sjuk. Jag vet inte, vill inte känna efter, för då vet jag att jag måste vara hemma och inne och bli frisk. Det är kanske det jag är sämst på, av allt. Ett par alvedon och mycket kaffe så känns det bättre, för stunden. Jag vet att man inte kan göra så här, men jag klarar inte av att göra det på något annat sätt.

Jag jobbar för mycket, men det förnekar jag.

Inga kommentarer: