2008-12-12

Mer Jul


Snön kom!!! Jag älskar snö, det är så fint och mysigt! Tror ni att vi till och med får en vit jul i år? Hoppet är i alla fall det sista som sviker.


Jobbade på Harrys igår, mådde sjukt dåligt. Feber och huvudvärk, inte speciellt bra. Men kvällen gick bra ändå, det var väldigt lugnt. När jag kom hem och gick och la mig så hade jag brutalt ont i huvudet, tänkte att det går nog över om jag får sova. Det kanske det hade gjort om jag hade fått sova tillräckligt länge. Jag gick och la mig ca 3.00, skulle gå upp senast 7.00, började jobba 8.00. Jag vaknade av att telefonen ringde, såg att det var från jobbet. Det var Jane, hon undrade lite var jag var. Talade också om att klockan var 9.05, trodde seriöst att hon skämtade, men icke. Fick lite panik men var jäkligt snabb. Var på jobbet 9.40, perfekt tid till frukostfikat. Fick lussebulle och pepparkaka från Sveas. Perfekt.
Blev lite mobbad efter min sovmorgon, speciellt eftersom att Jonas också hade försovit sig. Så nu går det massa rykten om att vi hade försovit oss ihop. Så var det inte.

Mår lite bättre nu, Sanna fick ta hand om hästarna. TACK! Så nu hinner jag sova lite före nästa jobb, börjar 21.00. Imorgon får jag sovmorgon, på riktigt! Ska bli grymt skönt, det värsta är att jag vet att jag får ångest och blir rastlös efteråt. Sova bort en hel dag, katastrof.

Jag hade börjat tvivla på det där och tro att det inte var något mer, så fick jag ett sms. Men sen då? Vet inte alls vad jag tror om det här, i början trodde jag nästan att det skulle bli bra, men när blev något sådant här bra i mitt liv senast? Har förmodligen aldrig hänt. Inte min grej tydligen.

På söndag ska jag nog till Sara, och rida Voggis, det är verkligen min pärla. Synd att det inte blev bra från början med den hästen, men än är det inte försent, eller?

Julmusik! Jag måste lösa det här, bra julmusik vill jag ha, tips?

Inga kommentarer: