2008-12-06

Ett nummer värt att spara

Jobbveckan har gått bra. Har kvällen på Harrys kvar, imorgon är det söndag och ledigt!

Gruvan är faktiskt ganska bra...men Trioplast hade varit bättre, tror jag. Har träffat ännu fler som jobbar där den här veckan. Jag saknar det där jobbet.

Jag saknar min kära Karro i Frankrike också. Om hon nu har bestämt sig för att inte komma hem får jag väl spara pengar och åka ner dit ett tag efter jul. Fast det vore ju bättre att hon kom hem...

Var i stallet imorse, fick massa hjälp av Niklas när jag red Saga, verkligen jättebra! Han sa dessutom massa bra saker som jag inte riktigt reflekterat över tidigare. Jag red Vanda också, hon har ju varit ett vilddjur med stackars Sanna som åkte av här om dagen, nu har hon ont överallt. Knashäst, med mig har hon faktiskt varit snäll.

Var på jättebra humör när jag åkte ifrån stallet. Jag hade gjort allt jag skulle idag och kunde bara åka hem och lägga mig på soffan, den tanken gjorde mig rastlös. Hur då?! Jag har totalt sovit ca 7-8 h de två senaste nätterna. Man kan tycka att jag behövde sova lite före jobbet ikväll, ska ju upp tidigt imorgon med. Så sovit har jag gjort, jag var inte så rastlös när jag väl kom hem...

Har TV:n på i bakgrunden. Det är "Dansbandskampen". Kommer aldrig släppa att Magnus Carlsson är så sjukt snygg. Har jag förresten sagt att jag ska gifta mig med honom? Kom inte med några dumma kommentarer om att han är bög, det vet jag väl för fan. Jag ska gifta mig med honom ändå.

Jag har fått cred för bloggen. Nöjd!

Inga kommentarer: