2009-10-21

Shotgun Sister

Har blivit lite nätshopping de senaste dagarna... Cd-skivor. Det är väl det jag shoppar på nätet, kan hända att det blir något annat ibland, men mest skivor. Och ja, jag tillhör dem som fortfarande köper cd-skivor. Jag gillar grejen med att ha riktiga skivor, med omslag och allt. Ser gärna att min cd-hylla är fylld. Ska väl berätta allt vad jag shoppat i alla fall...

Lars Winnerbäck
Med solen i ögonen
Singel
Rusningstrafik
Live - För dig
Tänk om jag ångrar mig och sedan ångrar mig igen
Kom
Dans med svåra steg

Josh Groban
A Collection

Friska Viljor
For New Beginnings
Bravo
Tour de hearts

Markus Krunegård
Prinsen av Peking
Lev som en gris dö som en hund

Okej, jag vet. Det blev sjukt många skivor. Men det är det värt, tyckte verkligen att det var dags att ta vara på Winnerbäck och köpa resterande skivor som jag inte redan hade. Så nu har jag alla. Kunde heller inte låta bli att köpa Markus Krunegårds två nya skivor som släpptes förra veckan. Friska Viljor har jag ju tjatat om de senaste dagarna, så nu var det dags att köpa deras skivor också. Josh Groban skivan följde med på köpet, det var något erbjudande som gjorde att den bara kostade 9 kr. Det var den värd.
Man kan se detta som en födelsedagspresent till mig själv, typ som vinterjackan. Har jag förtjänat så många presenter? Jag tycker det. Jag blundar och tycker det, på riktigt.

Igår på jobbet kände jag att halsen började bli irriterad, det blev värre och värre. Imorse var jag ju ändå på Svanteträningen, som gick jättebra idag också, men var helt färdig efteråt. Till och med så att Svante kommenterade att jag såg matt ut. Trotsade detta och åkte ändå till jobbet, men kände att det inte fungerade så åkte hem efter lunch. Tråkigt, jag vill verkligen inte vara sjuk. Kan tycka att jag borde vara ganska nöjd med att få ligga hemma och sova några dagar. Visst, det var väldigt skönt när jag kom hem idag, men jag vill ju hellre vara lite aktiv...

Känner att det är tjockt i huvudet nu, ingenting blir bra. Så det får vara nu.

2 kommentarer:

Sanna sa...

Meh! Jag hade beställt alla de som stod på din winnerbäckslista, fast boxen till "Tänk om..." Sicket sammanträffande! :D

Sanna sa...

Och förresten, krya på dig ;)