2009-10-24

Kungen av lilla Italien

Är det sant att minus och minus blir plus?

Det är så jäkla konstigt. Mitt internet, alternativt datorn, har blivit extremt segt. Fast bara vissa sidor, bloggen exempelvis, här märker jag ingen skillnad. Facebook fungerar delvis, liksom mailen, vissa sidor kommer jag inte ens i närheten av. Någon som vet vad som är problemet? Jag borde naturligtvis ha provat datorn på annan plats, kanske med ett annat internet, men har inte riktigt haft ork till det.

Jag har sovit något helt sjukt mycket de sista dagarna, men jag tror faktiskt att det har hjälpt. Jag mår mycket bättre, är fortfarande svag och väldigt snorig, men jag har inte ont i halsen längre. Skönt. Får se hur det är efter imorgon, ska ju till Grevagården och tävla. Inte så konstigt att det känns bättre om jag inte anstränger mig något... Lyckades i alla fall övertala Matilda till att ta mitt pass på Harrys ikväll. Hade nog blivit lite tufft att ha det i ryggen imorgon.

Försöker vara lite mer som alla andra, och titta på TV. Det går inte, jag förstår inte att det kan kallas underhållning. Uttråkad. Tror dock att det går någon bra film lite senare, får väl försöka mig på det. Vet däremot inte när eller vad, kan ju inte gå in på tv.nu och kolla tablån. Det suger. Men jag har ju också mitt favoritprogram, det enda som jag gärna vill se. House, i tisdags så hann de prata om ABBA och åka Volvo första kvarten. Ja, jag gillar det som är svenskt.

Håller på att lyssna igenom all min nya musik, har precis bränt ner all Krunegårds musik på skivor som jag kan ha i bilen. Vet vad som kommer snurra där en tid framöver...

Fick ett oväntat samtal häromdagen. Jag är inte alltid så trevlig mot den personen som ringde, ändå så fortsätter han att säga sådant som fångar mig direkt. Vet inte vad jag ska tro, men jag ska ta reda på mer. Måste ju få veta.

Det är sekundärt vid tillfället då primadonnan är dålig.

Konstigt att man blir helt ställd?

Inga kommentarer: