2009-10-11

Så nära, men ändå så långt borta.

Det kunde ha slutat i Globen, men det gjorde det inte. Det slutade i Hammarö idag. Surt, det var sjukt nära.

Den som vann red nolla och hade 61.5 p, tvåan nollade och hade 60 p. Jag rev ett och hade 61 p, men slutade på 59 p efter avdrag pga rivningen. Ettan och tvåan får rida i Globen, jag kom trea. Ni förstår resten själva...om jag inte hade rivit... Det hade varit surt nog att vara trea ändå, men just det där jäkla nerslaget. FAN!

Men men, jag ska väl vara nöjd och glad ändå. Fick mycket bra kommentarer av stildomaren. Alltid kul att höra!

Jag och Karro tillbringade gårdagskvällen med godis, vin och fotboll. En helt sjuk blandning som var väldigt lyckad. Förutom resultatet i fotbollen då. Suck. Är grymt besviken, två bortdömda mål för Sverige, ett mål för Danmark. Grattis Danmark, eller nåt.

Imorgon är det dags att åka till gruvan och jobba igen. Är inte överdrivet pigg på det, men har inte direkt någon ångest heller. Tillbaka till verkligheten...

Inga kommentarer: