2009-09-26

Snart solen i ögonen!

Tänkte bara berätta att vi sticker nu. Jag och Linnea, Mallorca nästa! Kommer bli så jäkla skönt, bara sola, bada och ha det bra i en vecka. Me like!

Kommer säkert bli rastlös, men har med mig flera böcker så det ska nog gå bra ändå.

Sitter för tillfället och lyssnar på Green Day, funderar på om jag packat allt, om det är idé att gå och sova i några timmar eller bäst att låta bli. Vi måste åka runt två härifrån. Lika bra att försöka sova lite, vila i alla fall. Laddar mp3 spelaren, hoppas att den tänker fungera.

Mobilen har typ lagt av. Den fungerar från och till. När den var som svårast att starta så blev jag arg och skickade den i golvet, hårt. Då hoppade den igång. Ni vet, det som inte går med våld, går med mera våld. Tillslut går det sönder.

Mamma ska ta hand om hästarna här hemma, hoppas att det ska gå bra och att hon inte tycker att det är allt för jobbigt. Sanna tar hand om Stina, hoppas att det ska gå bra. Stina var kanonfin idag när jag red, i alla fall en stund, sen blev hon trött. Men det känns ändå som att det finns där. Mycket jobb kvar, men det märks att det går framåt hela tiden, i det stora hela.

Fick en present av Sanna idag. Sjukt bra var den! Jag kanske har nämnt att det är de små sakerna som gör det... Så sant är det!
Tack Sanna!

1 kommentar:

Lisa sa...

Haha, jag drömde att du kom hem efter 3 dgr på Mallorca, du tyckte det var så tråkigt där =D Jag tyckte du var helt puckad...
Hoppas ni har det skönt i alla fall!