2009-09-19

Hela livet är ett disko.

Jag har haft mycket att göra den här veckan, och en del kvar. Det börjar dessutom hända saker, åt alla håll, det liksom rör på sig nu.

Jag och Stina har varit och tävlat idag, och ja, jag måste skryta lite. Vi vann faktiskt!!! I 1.10 så var vi klart snabbast, tror att det var ca 1,5 s till tvåan trean. Det var riktigt kul!

I 1.20 så hade vi två ner och ett stopp i omhoppningen, men den gick i 1.30 så det får väl ändå vara okej. Jag var jättetrött och hade ingenting kvar att ge, så jag red dåligt, riktigt dåligt. Stina var fin, och jag borde ha skärpt mig. Men men, det var bara en dubbelnolla så vi fick faktiskt pris ändå, 9:e plats blev det. Nöjd med dagen!

Jag har precis firat segern med egenhändigt lagad mat. Haha, det gick ungefär lika bra som vanligt. Jag är en jävel på att koka ris, det blir alltid perfekt. Men att steka några Chickybits, det var för svårt. Men, bränt är ju gott...

Ja, vad ska man säga om gårdagen på Harrys då? Intressant. Ibland undrar jag hur jag tänker, och varför jag gör sådana här saker. Men vad fan, lite roligt måste man få ha. Undrar om någon är sjukt bakfull idag...

Inga kommentarer: