2009-03-25

Små visa ord

"Kroggalan" på söndag, nu laddar vi!
Efter lite övertalning fick jag faktiskt ledigt från gruvan på måndag, så nu är det en riktig helkväll som gäller. Jag tror det kommer bli sjukt kul. Måste försöka hinna med en snabb, och billig!, shoppingrunda innan bara, men det ska vi ordna.

Koko kollade på Stina idag, hon var tydligen öm i korsleden, så han satte nålar i korset. Det är allt jag vet, hoppas det inte är så allvarligt. Blir väl att ta det lugnt ett par dagar. Vogue var faktiskt rätt fin idag. Hon har ju varit fruktansvärt spänd i ridhuset sedan hon kom, men idag var det lite bättre. Det släpper under lite längre stunder nu. Smyghoppade lite också, hon hoppade murskärmarna och en stor planka utan att fundera, så snosade vi lite på vattenmattan också. Den var naturligtvis livsfarlig, men det kändes ändå som helt okej reaktioner. När det blir dags att provhoppa den så får nog Sanna och Vanda vara med, hoppar de före så borde det gå bra.

Sol, och ett glittrande vinterlandskap. Det är fantastiskt, men nu längtar jag till våren, som fan. Erika och jag tog en promenad på lunchen idag, betydligt längre än vad vi brukar gå, hur skönt som helst. Sol, sol, sol.

Vissa vet verkligen vad de ska säga, sådana där små enkla ord. Tack.

Inga kommentarer: