2009-03-17

L.W. Lotteri

Jag var väldigt nöjd med att jag skulle jobba 7-16 den här veckan, så att jag verkligen skulle ha tid för Vogue nu när jag tagit hem henne. Jag har jobbat 7-17 både igår och idag, lite mycket på jobbet kan man säga... Ska inte klaga, övertid är väl alltid välkommet, dessutom går den sista timmen alltid fort!

Vogue verkar trivas bra. Hon ska förmodligen få bli kompis med Vanda och gå i samma hage, bra för dem att ha någon att busa med, eller nåt.
Sanna och jag skrittade ut en sväng idag, Vogue var snäll hela tiden, tills vi var hemma igen, då fick hon fnatt. Toker.
Stina har varit riktigt fin två dagar nu, jag fick nog igenom en del i söndags även om det inte kändes speciellt bra just då. Bra, imorgon blir det Britträning i Kumla.




Pärlorna!

~

Jag har gjort en karusell av mina känslor,

där de snurrar hit och dit varenda kväll.

Ge mig en vink och du får mina känslor,

ta plats här i min tvåsitts karusell.

Men jag vet att jag har svårt att styra den själv,

där den åker upp och ner.

Så det är nog bäst att slopa alltihop och inte utsätta nå'n mer.

Men vem skulle få mig att tänka såhär,

och vem skulle kunna få mig att drömma.

Och vilka tankar skulle hålla mig vaken om natten,

inga tankar kan få mig att glömma.

Så snälla hoppa på i farten, och känn hur du blir yr.

För om vi bara klarar starten så kan vi åka tills vi,

spyr på varann' och lägger ner och stoppar till och säger;

fy fan för dig och dina känslor och ta ditt lotteri och stoppa upp nå'nstans och sakta tynar bort i varsitt liv.

Inga kommentarer: