2009-03-06

Kärlek är för dom,

dom som har tur.

Har varit en fantastisk dag, faktiskt. Det kändes inte som det imorse, eller i början av dagen. Trots fler och fler motgånger steg humöret på jobbet. Det här har nog varit en av de absolut roligaste eftermiddagarna på jobbet. På något sätt lyckades vi ha sjukt kul. Mycket kan hända när datasystemet kraschar...

Stina har varit fin nu ett par dagar, inger hopp. Laddad till tusen för söndagen. Hoppas jag inte blir överladdad bara.

Intressant kväll igår, jag önskar jag förstod.

Nå't så nära kan va' så långt bort.

Imorgon blir inte en lugn slappardag som jag hade tänkt mig. Hade ju glömt bort att Sanna ska till Karlskoga och rida dressyr. Blir ännu en dag på hästtävling, fantastiskt, hoppas på fint väder. Sanna och Vanda kommer by the way att vinna. Lätt.

Snart dags att åka till jobbet, blev inte någon lugn stund den här dagen. Men har i alla fall fått tillbaka min laddare till telefonen, pappa hade visst stulit den. Trots att han har en egen...typiskt. Jag fick mat också när jag var där och hämtade den, föräldrar är allt bra att ha!

Fortsätter väl inlägget i sann Thåström-anda.

FAN, FAN, FAN. Den här låtkänslan fastnade visst inte här, lyssna på låten och begrunda.

Inga kommentarer: