2009-01-29

Cherry Cola

Att skriva bara för skrivandets skull. Känns väl sådär, men jag vet hur tråkigt det är att läsa bloggar som aldrig uppdateras.

Jag gick till jobbet i tisdags, jag drog mig upp på morgonen, kände att jag kanske skulle ha stannat hemma men provade i alla fall. Jag åkte hem vid två, det var tillräckligt. Jag är riktigt förbannad över att jag är sjuk, men kan ju inte göra så mycket åt det, annat än att vila. Hur bra är jag på att vila? Totalt värdelös. Men jag ska försöka, igår var jag nog lite för aktiv, mådde sjukt dåligt hela natten. Nu känns det lite bättre, men långt ifrån bra.

Har kollat igenom massa gamla filmer från tävlingar nu på förmiddagen. Sjukt hur mycket både jag och Stina har utvecklats, men det är en hel del kvar att göra. Det är mest jag som måste rida bättre på tävling, med tanke på hur bra det oftast går på träningar och skillnaden det blir till tävling. Jag skulle verkligen ha behövt den här Lindelöwkursen som är på söndag, men tyvärr så gick ju inte det. Får försöka ta mig i kragen och rida bättre, fokusera mera i fortsättningen. Stinas första tävling i år blir den 15 februari i Norrköping hos Ekenryttarna. Jag har aldrig varit där förut, men hoppas att det är bra.

Inga kommentarer: