2009-01-16

2008 ÅRS...

... LEDORD: Släpp och gå vidare

... NYHET: meningsls.blogspot.com

... LÅT: Jag är en vampyr

... VÄN: Sanna

... BESVIKELSE: Att Karro åkte tillbaka till Frankrike

... JOBB: Harrys

... HÄNDELSE: Ledig hela juli, tre olika semestrar.

... KONSERT: Lars Winnerbäck + Markus Krunegård

... HÄST: Stina

... TÄVLING: Mjölby

... TRÄNARE: Svante Johansson

... MAN: Inte i mitt liv, tydligen

... INKÖP: Datorn

... INSIKT: Stanna där du trivs bäst och hör hemma

... SAJT: Facebook

... CITAT: Sofia, det är vi som är gräddfilen

... LAG: ÖSK Fotboll

... MISSTAG: Att anmäla sig till utbildningen i USA

... KROG: Harrys

... DRYCK: Champagne

... SPRIT: Stolichnaya

... BLOGG: bonnielonkan.blogg.se

... MAT: Nachos på Pitchers

... PIZZERIA: Milano

... EFTERFEST: Miljonärens hus

... CHEF: Henrik Nitz

... BIOUPPLEVELSE: The Black Knight

... BÖCKER: Håkan Nessers Van Veeteren

... BESVIKELSE: Inte ett enda snowboardåk...

Det här är ingen bra lista...den är ganska värdelös faktiskt. Men det är ändå en lista, och det är det som är det viktiga. Jag kom tyvärr på det alldeles för sent så det mesta från listan är nog från den sista halvan av året, förutom när jag riktigt funderat. Det som jag försökt komma ihåg från våren kan lika gärna vara från 2007. Men det får ni leva med, bättre än så här blir det inte. Nästa år däremot, en sjukt bra lista kommer jag att presentera! Två riktiga höjdare under 2008 var lite svåra att få in på listan, men det är i alla fall att Karro var hemma hela våren. Det var helt fantastiskt! Det andra är såklart min förstfödde, Cannavaro, en riktig skönhet.

Inga kommentarer: