2009-01-31

Bortom land

Måste säga att jag verkligen valde rätt fredagkvällssyssla, ringde till Lisa. Efter 2 h så bröts samtalet, tydligen så bryter tele2 samtal efter 2 h då de tror att något är fel. Haha, det var det ju inte. Vi hade mycket att prata om bara. Så jag slapp Let's Dance, 2,5 h i telefon blev det. Trevligt. Jag badade faktiskt också, det var precis som jag hade föreställt mig, tog sjukt lång tid att göra iordning allt, fylla vatten etc. Sen låg jag väl i badet i en kvart ungefär...ovärt.

Ikväll blir det utgång, eller något åt det hållet, funderar på om jag bara ska hänga med och äta, sen åka hem och sova. Är ju långt ifrån frisk, det blir mest bara jobbigt att vara ute då. Men vi får se vad som händer, Thao klockan sju är målet. Därefter får det gå var det vill.

Måste försöka rida hästarna idag, Stina i alla fall. Tror att Matilda red Saga igår, det kanske hon kan göra idag med. Det är lite mindre jobbigt att rida Stina, hon är inte lika fysiskt krävande som Saga. Ska väl pallra mig till stallet snart, men har insläppet så vill inte bli klar för tidigt. Nu får jag istället roa mig med att slå ihjäl tid, jag är inte så bra på det. Jag borde väl städa och plocka undan, men det lockar inte speciellt mycket. Fastnar nog här framför datorn ett tag. Har blivit beroende av Röj nu när jag varit hemma hela veckan. Helt sjukt vad beroendeframkallande det är, jag borde ju spela schack istället, jag skulle ju bli bra på det. Det är för svårt, jag behöver någon som tipsar.

Inga kommentarer: