2008-10-17

Kom igen Lena!

Solen skiner! Trots bakfyllan mår jag nästan sådär bra som jag bara gör när det är fint väder.
Bakfyllan ja, den jobbade jag hårt på igår. Det blev en klassisk torsdag, det var ett tag sen sist men som vanligt väldigt kul. Började på Pitchers, det var Jag, Sanna, Moa, Alex och Anna-Ida. För en gångs skull hade vi fått med oss flera, det var inte bara jag och Sanna, suveränt! Efter Pitchers var det såklart Harrys. Det blev en hel del att dricka och en del härjande med... Rätt mycket folk, och kul folk. Många från Frimis var där, de verkade glada över att jag ska komma tillbaka och jobba. Ryktet sprids fort!

Igår när jag var i stallet var Stina var frisk och glad, väldigt skönt. Nu får hon vara med och hoppa KM på söndag. Hoppas att hon inte är galen, nu har hon ju vilat 3 dagar den här veckan.

Imorgon ska jag hämta Karro på Arlanda. Är så jäkla glad att hon kommer hem, är ju bara 2 veckor, men ändå!

Har precis rippat alla Håkan Hellström skivor till datorn. Där har vi ännu en man som vet hur man skriver musik. Det finns inget som får mig så glad när vi är på Harrys och de spelar Håkan. Det är liksom det bästa!

Känns som att jag glömt en del nu igen, men får väl fixa till det senare i så fall. Dags att åka till stallet och ta hand om pärlorna nu.

Inga kommentarer: