2008-10-13

Då var det väl min tur

Har sagt att jag aldrig ska ha en blogg, men lik förbannat så sitter man här och skriver. Jag har ingen aning om hur den här bloggen kommer att utvecklas, men jag vet att den behövs.

De senaste dagarna har jag verkligen insett att jag måste skriva, jag har konstaterat att jag är sjukt dålig på att prata. Men ibland en jävel på att skriva. Som det här med ingen tid och udda prioriteringar. Rätt nöjd faktiskt.

Då är frågan vilka som ska få tillgång, vi har ju lärt oss att bloggar kan skapa problem. Till en början kanske det bara blir en, Sanna. Den som jag skulle vilja läste för att få professionell feedback, det är min gamla svenskalärare, Staffan. Han tillhör dessvärre den äldre generationen och om han brukar sitta och läsa bloggar på internet skulle jag bli riktigt förvånad.

Så här får det väl se ut då.
Mitt livs första blogginlägg.

1 kommentar:

Anonym sa...

Kul att hitta din blogg!!! Det här inlägget var ju så länge sen så frågan är om du kommer att se min kommentar. I alla fall vill jag säga att du inte ska underskatta äldre, kan tänkas att Staffan visst kollar bloggar hela dagarna. Sen heter det svensklärare och inget annat. Kramar från Tina f.d. svensklärare