2008-10-17

En meningsfull dag

Nu kanske det blir lite flera läsare. Sanna har länkat från sin berömda blogg. Spännande att se om någon är intresserad av att läsa om mitt meningslösa liv. För det är verkligen så som bloggen heter. Jag har insett att mitt liv är nog meningslöst, fast inte på ett dåligt sätt, och verkligen inte på ett bittert sätt. Jag anser mig vara ganska lycklig, och jag älskar det. Jag älskar mitt meningslösa liv.

Jag tog med mig Sanna o Billy på vägen till stallet idag. Vi hade fantastiskt kul, så jäkla trötta och slitna båda två. Hästarna skötte sig fint, Stina var pigg som fan, så hon fick springa av sig det så får vi göra något vettigt imorgon istället. Saga var faktiskt riktigt fin, och inte ett dugg rädd för Billy som jagade henne. Vanda såg snäll ut, i början. Sen fick Sanna hålla i sig. Lyckades fånga en liten del av det på bild, dock ingen bra bild.

Vanda vilde - Billy - Saga

Dags att åka till Alex och slötitta på film och käka pizza. Perfekt bakiskväll!

1 kommentar:

Anonym sa...

Så, blir det några läsare? Hoppas det blir bio ikväll, ska kolla vilka filmer jag vill se nu. Vi kan säkert komma överens om nån... ;) :P