2008-10-27

Good to be back

En helg har kommit och gått. Det har gått en del upp och ner vill jag lova, just nu känns det ganska vågrätt.

Var i ledig i fredags kväll, kändes lite konstigt men det var faktiskt jätteskönt att sitta hemma och titta på Idol och inte göra något vettigt alls. Jag tycker att Idol är kul, dessvärre brukar jag väldigt sällan ha tid att se. I fredags var det ABBA tema, intressant. Måste säga att Lars är grym, fan vad cool han var i fredags. Det var lite Johnny Depp känsla över honom, grymt! Kevin var också sjukt bra.

Högskoleprovet i lördags, det kanske vi helst ska glömma. Jag var nog inte där.

Jobbade på Frimis på kvällen, det var jättekul att vara tillbaka. Har saknat så många, både personal och stammisar. Verkade som att de hade saknat mig också, kul att vara uppskattad ibland. Det var en hel del folk ute, det var nog bara en som fattades, vi satt jävligt hårt i skiten ett tag men det styrde upp sig tillslut. Nästan i tid...

Hästarna var riktigt fina igår, båda två. Så himla kul när man känner att det går framåt och det tack vare att man lägger ner all denna tid och alla dessa pengar. Imorgon får Saga vara med på sin första riktiga hoppträning, på Eklunda för Niklas.
Jag var ute hos Sara en sväng igår med, hjälpte henne att hoppa lite.

Jag hade lyckats övertala, inte så svårt i och för sig, Moa, Maja och Ella att de skulle laga mat till mig, plus Sanna och Linnea som jag drog med mig, igår så det blev bästa förfesten där innan vi drog vidare till Björnstugan. Blev ett snabbt stopp hos Sebbe på vägen också. Där kan vi snacka galen fisk... Det var bra drag på Björnis, mycket folk kan man lugnt säga.

Idag blir det nog lugnt, är lite sliten. Ska försöka hinna åka och rida Lindas häst i alla fall. Vore ju kul om hon följer med på söndag.


Du rätar på din rygg, det är det rakaste jag sett

Inga kommentarer: