2009-12-25

Mer Jul

Det blir det. Firade julafton hemma hos pappa igår, en fantastiskt trevlig dag, med mycket god mat, trevligt sällskap och fina julklappar. Julen precis som jag vill ha den!

Idag blir det julfirande hos mamma, innan det är dags att åka och jobba på Harrys. Juldagen, en av de största dagarna på året när det gäller att gå ut på krogen. Får se om vi får slita ikväll. Imorgon blir det ännu mera julfirande hos mamma, det är ett evigt tråcklande när det gäller att samla alla systrar på samma ställe samtidigt.

Julefrid.

På måndag är det dags för tre dagars allvar igen. Känns lite meningslöst att behöva jobba då, men plikten kallar, som det heter.

Nyåret tänker jag tillbringa i Trysil, kommer att bli guld. Hoppas att det finns några vänliga själar som tar hand om alla mina hästar under tiden.


Jag har en hang up. Bara så ni vet. Jag ska släppa och gå vidare, men det går sådär...

Inga kommentarer: