2009-12-08

Dookie


Okomplicerat är inte min grej.

Tänkte ta en promenad i mörkret, plugga in mp3n och dränka mina tankar. Ibland funderar jag på vad man tjänar på att gå och grubbla så in i helvete mycket. Ursäkta. Men det är precis det jag gör. Varför kan man inte bara veta vad man vill och vad man ska göra för att komma dit? För att livet vore alldeles för enkelt då. Sant.

Har haft en läskig huvudvärk idag, har bara kommit korta, korta stunder, men det har varit som en jäkla knockout. Tror att det är de där två rösterna i mitt huvud som börjat slåss, vilket kanske inte är så konstigt. Känns som att jag hetsar dem mot varandra.

Mycket nu, på alla sätt. Hade en grym kväll i lördags. Började med julbord i Kumla i hyrd lokal med hemmalagad mat, bara vi på jobbet. Fan jag börjar tycka om dem. Sen drog vi in till Örebro, 8 personer i Janes V70, jag, Pierre och Lena i bakluckan. Guld. Blev Harrys sen, och det blir ju aldrig fel. Kanske gjorde bort mig en gång för mycket, shit happens.

Once in a lifetime. Jag önskar att det ska hända igen.

Fick höra något som jag bara kunde koppla till "She says it's lack of sex that's bringing me down" kanske har han rätt, förmodligen inte.

Det var meningen att jag skulle jobba mindre, och sova mer och ordentligt. Jag började med en helg där det blev 3 h sömn tre nätter i rad, sedan sov jag en hel dag. Det ser ut som att den här helgen blir exakt likadan. Vad var grejen? Jag skulle ju roa mig också...

Inga kommentarer: