2009-12-29

Another year is over.

2009 års sista blogginlägg. Garanterat.

Imorgon blir en lång dag. Jobbar 7-16 i gruvan. Sedan ska jag så fort som möjligt sätta mig i bilen och starta resan till Trysil. Kommer nog att vara lite läskigt, och segt att köra hela vägen själv. I mörker. Tur att det är snö i alla fall, det lyser ju alltid upp lite. Tror faktiskt att jag kommer att njuta av resan också. På mitt egna sjuka sätt.

Daniel ringde för en liten stund sen. Han har hittat en stuga i Åre sista helgen i januari, billig men stor och bra! Låter fantastiskt, hoppas verkligen att alla andra också vill följa med. Det skulle bli grymt. Kanske kan det bli en vinter med flera skidsemestrar, det vore ju helt underbart!

Har börjat med min packning. Det går sådär, kommer inte alls på vad jag ska ta med. Men det borde inte vara så svårt, ska ju bara vara borta tills på lördag. Men måste få med mig en nyårsklänning. Hur nu det ska gå till med tanke på innehållet i min garderob... Jag löser det.

Min bil har fått en ny vindruta idag. Helt otroligt vilken skillnad det blev, det syns inte ens att det är någon ruta. Nöjd!

Mamma har på TVn i bakgrunden. Såg precis ICA reklamen. Alltså, till och med de gör narr av amandavardet.blogg.se. Så sjukt. ICA reklamerna är by the way något av det bästa som visas på TV. Sån är jag. Tänkte faktiskt att jag ska börja titta på RAW Comedy Club när det drar igång igen. Vi var ju på Stand Up och såg Mårten Andersson i söndags. Riktigt bra var det.

Börjar få lite ångest. Upp och ner ångest. Slår bort den, hårt. Får se om jag lyckas.

Inga kommentarer: