2009-12-01

Juligen

Jag har köpt mina första julklappar! Handlade lite från CDON förra veckan, har hämtat ut paketen idag, därmed är mina två första julklappar klara. Det bästa är att jag har lyckats sjukt bra med några av de svåraste. Nöjd! Hoppas att de som får klapparna är lika nöjda på julafton också...

Har varit på Gustavsvik och simmat idag, blev 30 längder, 1.5 km. Helt okej för att inte varit där på hur länge som helst. Nu när Stina vilar så har jag ju tid att åka dit, jag borde verkligen göra det också eftersom att det inte blir någon ridning.

Jag hade beställt Lars Winnerbäcks bok "112 sånger" till mig själv också. Om ingen annan tycker att jag förtjänar, eller behöver en för tidig julklapp så får jag ju se till att fixa det själv. Lars Winnerbäck, han har betytt, och betyder, jäkligt mycket för mig. Undrar om han själv förstår det, antar att det inte bara är mig han berört så... Nästa lördag kommer han till Örebro, jag och Sanna kommer att vara där. Längst fram.

Inga kommentarer: