2009-08-29

Jag borde förstås vetat bättre...

Igår fyllde Sanna år, det blev en bra kväll! Mycket SingStar, god mat, trevligt sällskap, alkohol, bra drag på krogen, trevlig taxichaffis. Mycket bra, helt enkelt. Vi förfestade hemma hos mig ute i skogen. Det var Jag, Sanna, Linnea och Malin, tog sedan en taxi till Harrys och spenderade resten av kvällen där. Sanna lyckades utnyttja sin födelsedag till max, hon fick till och med Thorsson att spela Håkan, fast då fick också alla höra att hon fyllde år, och att hon precis köpt en häst för åttiofemtusen. Jag och Linnea drog som vanligt en liten krogrunda också, fort gick det, inte något speciellt drag någonstans. Ganska mycket folk på Frimis, men det var fruktansvärt varmt, och så var ju alla runt arton... När Harrys stängde så övertalade vi Hampus, som är stand in för Krille, att skjutsa hem oss. Tusen tack!



Lisebergsresan i torsdags blev helt perfekt! Vi hade gärna haft ett par timmar till på oss, men vi hann ändå med allt vi ville göra. Balder blev helt klart favoriten! Vi hade gosedjursjakt, prövade lyckan ett antal gånger på diverse lyckohjul, klor och utmaningar. Jag vann en stor ko, och två små djur. Lena plockade med sig fyra stycken små djur, alla genom att plocka dem med klor. Sjukt kul hade vi, trots att Lena hotade med att jag skulle få ta tåget hem några gånger. Hon var inte helt nöjd över alla de åkattraktioner som jag tvingade med henne i. Men de flesta gillade hon ändå efteråt. Tur för mig, hade varit svårt att ta sig till jobbet på fredagen annars...

Inga kommentarer: