2009-08-05

Poliser överallt.

Det är poliser överallt, på alla sätt, åt alla håll. Jag börjar tro att det betyder något, men jag vill nog inte veta. Blev alltså stoppad idag, för vilken gång i ordningen vet jag inte för jag har tappat räkningen, bara en helt vanlig körkort och blåskontroll. Inte nog med det, jag pratade dessutom i telefon med en polis när jag blev stoppad. Polisen som stoppade mig var ganska trevlig, han gillade inte riktigt kontrollmärket som är från november förra året... Men jag skyllde allt på pappa, så slapp undan böter. Lucky me. Ska se till att leta rätt på det där kontrollmärket imorgon, man vet aldrig när de stoppar en igen, förmodligen dröjer det inte speciellt länge.

Jag har varit rätt låg idag, utan någon anledning egentligen. Jag hade en kanonkväll igår. Jag och Moa var och åt middag på Lilla Örebro, pratade lite med Davide och insåg att det finns de som är värre än mig på att jobba och inte sova, i alla fall en. Han såg rätt sliten ut, hoppas att han kan ta det lite lugnt snart, kanske skulle behöva lite semester... Det var kul att träffa Moa, det blir inte så ofta när vi jobbar som vi gör, finns en del att prata om när det blir så sällan. Kom många välkända ansikten förbi också, en som jag blev riktig glad över att se, man slutar aldrig att förvånas över sig själv.

Jag har också kommit på, vad det är som stör. Det är än en gång mitt problem med att släppa folk nära, och jag vet att jag inte är kapabel till att ändra på det. Inte nu.

Inga kommentarer: