2009-06-20

Nu skiner solen, dags för en promenad!

Det blev en väldigt trevlig midsommarafton, utan något direkt firande. Jag var hemma hos Sanna och åt middag med hennes familj, gott och trevligt. Vi sjöng lite på hennes "Lips", sjukt kul.

Vi fick ett ryck och tog en tripp hem till Mickis i Kumla, flera stycken från mitt jobb var där och slog runt. När vi kom dit hade de precis plockat fram SingStar, tur för oss att vi redan var uppvärmda! Trots att vi var nyktra hade vi väldigt kul, klockan bara rann iväg. Intressant folksamling kan man också säga...





Jag hade utsläpp imorse, segt att gå upp tredje dagen i rad utan att ha sovit mer än 3-5 h per natt. Igår sov jag på dagen, så även idag... Jag red ut en sväng på Stina, hon var riktigt fin! Det kändes ganska konstigt att bara ha en häst att ta hand om. Men jag tror att det blir ganska skönt, så fort jag vänjer mig. Kanske kommer jag ha tid över till annat som att simma, flytta, läsa en bok, slappna av och träffa mina vänner...

Ikväll blir det jobb, undrar hur många som går ut dagen efter midsommar...hur slitna är de?

Har börjat läsa min nya bok, den är underbar!


"Nuff said. Let's boogie"

Inga kommentarer: