2010-03-08

Måndagssol.

Nu går det så långt mellan gångerna som jag loggar in på bloggen att jag måste skriva användarnamn och lösenord varje gång, trots att jag valt att den ska komma ihåg. Jag har tappat stinget lite vad det gäller bloggandet. Det är så svårt att kunna avgöra vad man kan skriva och inte, att bara sitta och skriva sådant som är oväsentligt känns lite onödigt. Jag vill ju skriva sådant som jag tänker på, eller som händer, men ibland går det inte. Speciellt inte dom där tankarna...

Vi hade Lindelöwträning med div 1 laget i helgen. Det gick ganska bra, men jag föredrar att rida för Niklas eller Svante, det ger mig mera än vad det här gjorde.

Igår var det dags för den årliga "kroggalan", vi på Harrys hade en egen personalfest och gick sedan på eftersläppet på Strömpis. Jag hade inte ätit på hela dagen, så det behövdes inte så mycket för att jag skulle bli full...det blev jag. Men vi hade fantastiskt kul, och mitt lag vann tävlingen vi hade på Harrys. Vi vann en flaska champagne, och i samma stund som vi fick den var det dags att svepa det man hade i handen för att vi skulle gå vidare. Har hört att champagne ska drickas så.

Idag är jag ledig från gruvan, tänkte att det nog var bäst efter gårdagens äventyr. Skönt, men vet inte riktigt vad jag ska ta mig för, borde plugga lite matte, men känns lite omotiverat. Ikväll får vi tillbaka matteproven från förra veckan. Ska bli intressant och se hur mycket poäng jag lyckades samla ihop tillslut.

Tror det blir bio ikväll också, Avatar med några från jobbet. En film som jag verkligen ser fram emot!

Jag är sjukt nöjd med mig själv den här helgen, har verkligen storstädat mitt rum. Har en bokhylla där jag bara slänger in lösa papper och massa krafs som jag inte vet var jag ska göra av. Jag tog tag i det och sorterade varenda liten grej. Typ vårstädningen avklarad! Önskar att jag hade en sådan där "betjänt" bara, som man kan hänga kläder på så att man slipper slänga dem på golvet...

Inga kommentarer: