2010-02-03

Tack Åre för förkylningen.

Riktigt så är det inte, men det ger en snygg trend i inläggslistan.

Jag har haft ont i halsen från och till sedan nyår ungefär. Trott att jag ska åka på jordens förkylning, men klarat mig. I Åre hade jag grymt ont i halsen de första dagarna, blev typ bra när vi gick ut och jag drack min tequila. Då övergick det till att hela förkylningen bröt ut istället. Damn. Trodde att jag skulle kunna ignorera den och jobba på som vanligt, men det höll inte. Igår gick jag hem tidigare från jobbet efter att Lena varit på och tjatat på mig, kände mig långt ifrån bra...

Snöstorm ute. Jag kan fortfarande inte låta bli att gilla det. Tror inte att det var så här mycket snö ens när jag var liten. Tror aldrig att jag sett så här mycket snö hemmavid. Det är underbart!

De utlovade bildbevisen från Åre.



Malin och Elin
 
Elin och utsikten.

 
Jag och Cajsa på väg att hoppa av liften.

 
Jag i underbar lössnö.

   
Daniel i lössnö.

 
Cajsa, jag, Malin och Elin, härligt väder och utsikt!
   
Daniel och jag tog skogsstigen, vissa bättre än andra...
   
Vackert.

Florence Valentin på Bygget, torsdag kväll.

Inga kommentarer: