2010-02-13

Katalin

Ett trevligt ställe, lagom stort, mysigt och snyggt!


Jag, Lisa och Johan var där. Och Markus Krunegård! God damn, jag gillar verkligen den killen. Han kan verkligen göra musik, och leverera direkt till publiken. Det var värt allt. Nöjd.

Känslan när hela publiken står och sjunger med till Stjärnfall i slutet, en fantastisk känsla.
Det var turnépremiär, men det märktes knappt. Även om han själv påtalade det ett par gånger. Men han ser så jävla säker ut på scen. Allt är bara helt rätt.

Jag är en vampyr. Kanske en av de absolut bästa låtarna någonsin? I min värld i alla fall.
Enda missen var att han inte spelade "New York", den låten jag gillar bäst från de nya plattorna, men han har ju gjort extremt mycket ny musik nu så man får ju förstå att han inte kan ta med allt på konserten. Lite synd, men jag överlever. Funderar mest på när jag kan se honom nästa gång...





Imorgon är det tävling, säsongsstart. Ska rida 1.10 och 1.20, hoppas att Stina sköter sig. Hon är ju inte direkt rolig att rida just nu, men hon har ju varit fin i hoppningen så hoppas på att det går bra imorgon, ska göra mitt bästa och försöka rida ordentligt.

Dags att sova kanske. Men har ju typ sovmorgon imorgon. Skönt!

Inga kommentarer: