2010-02-09

Du hade tid

Dagarna flyger fram... Förstår inte alls var tiden tar vägen, men på något sätt så börjar jag vänja mig vid den känslan. Det kanske är bra, för jag misstänker att den här våren kommer det finnas mindre tid än någonsin. Men jag försöker att ta det rätt, jag gör ju bara saker som jag vill jag göra, alltså är det roligt, och när man har roligt går tiden fortare. Så är det. Det är alltså därför tiden försvinner, för att jag har så jäkla roligt jämt. God damn, så är det!

Helgen på Karlslund gick hur bra som helst, är fascinerad över Wittvångs alla duktiga ponnyryttare. Har bara sett finfina rundor av dessa ekipage. Kul!

Igår hann jag med matten, och måndagsbio. Det blev Sherlock Holmes, med Sanna. Riktigt bra var den, tycker jag i alla fall.

Idag har vi haft ett litet valberedningsmöte för Wittvång. Jag tror att vi börjar få ihop det bra, riktigt bra till och med. Ska bli spännande att se vad alla andra tycker bara, men tror verkligen att det blir bra om vi får som vi vill.

Stina har inte varit roligare och rida sen sist. Har ridit på kandar två dagar nu, för att lättare kunna bromsa utan att hon drar in huvudet. Det går ändå ganska bra, stundtals så känns det som att den gamla bra känslan inte är så långt bort, men i nästa stund så går ingenting. Det är något underligt med det här, jag ska ta reda på vad. På ett eller annat sätt. På söndag är det ju våran tur att hoppa på Karlslund, måste hinna hoppa lite hemma innan dess. Hur nu det ska gå till...

Hann se sista halvtimmen av House. Visst är det väl helt nya avsnitt nu? Blev lite förvirrad eftersom jag kände igen handlingen, eller i alla fall det som borde vara i kommande avsnitt. Men tror att det är nytt.

Inga kommentarer: