2010-09-26

Bad hair day

Liseberg igår. Sjukt lyckat, dock kunde jag inte hålla mitt löfte om sol, vilket blev en miss. Det var riktigt kallt och jävligt, men vad gör väl det när man är där med trevligt sällskap? Så hittade vi ju bästa mössorna med!
Det blev mest åkande och lite mindre spelande än förra året, vilket var smart med tanke på min tur... Lena plockade vinst efter vinst när jag gick iväg och höll mig borta... Dock så lyckades jag faktiskt plocka upp två små gosedjur på samma klo en gång. Men sen gav jag bort dem till två små killar som såg ut att ha mer glädje av dem. Jag blev på rätt bra humör när jag såg hur glada de blev med!
Dagen igår kommer jag att komma ihåg...

Stina är frisk, pigg och jäkligt glad. Det känns när man rider, så jag hoppas verkligen att det håller nu. Kanske inte hinner tävla så mycket mer den här säsongen, men jag kan ju kanske träna desto mer och bli bra till nästa år!
Har bestämt mig hur jag ska göra med Cannavaro också, han får bo kvar på Hagbyholm så rider Karin in honom där och ser till att han blir visad på rådgivande bedömning i Uppsala. Jag tror verkligen att det kommer bli kanonbra, även om det kommer att kosta en del. Har insett att det är värt det, min tid räcker ju inte till som det är ändå.

Funderar lite på om jag ska lägga ner mitt svenskapluggande med. Det är ju roligt, men det kanske tar för mycket tid i onödan. Eventuellt så kan det ju finnas annat att lägga tid på...som är värt mer.

Nu kom Sanna, så nu blir det myskväll...mitt pluggande går sådär. Tror på mer självdisciplin nästa vecka.


Jag kan till och med lyssna på Rasmus Seebach igen. Vad hände?

Inga kommentarer: