2010-08-01

Precis vad jag behöver.

Ibland är livet tuffare än vanligt. För att jag själv gör det så. Det är ingen som tvingar mig att vara vaken till tre på morgonen när jag måste gå upp klockan sex. Det är ingen som tvingar mig att gå upp klockan sex en lördagmorgon efter att ha varit vaken till två-tre onsdag, torsdag och fredag. Men jag gör det, för att jag vill. Och, det är så värt det.

Idag sov jag till halv två på dagen. Vet inte när jag sov så länge senast. Fast å andra sidan så kom jag hem halv fem, så nio timmar sömn borde ju vara helt okej.

Varför jag var vaken till halv fem imorse? Vem känner inte för att gå ett varv på femman i Markaspåret efter att ha jobbat ännu en kväll, efter att ha sovit tre timmar per natt sedan i onsdags. Jag vet, det är okej att kalla mig störd. Frågan vad jag går på, för att orka? Livet. Jag kan bli hög på livet, fråga mig inte hur. För som det har varit, och är, så är det ett stort mysterium. Men jag älskar det.

Hoppas på lite bättre väder.

Det var ganska fint väder i lördags, men då satt jag och Sanna i en bil från åtta på morgonen till sex på kvällen. Typ helt i onödan. Men det blev ett stopp på Sharpmans, jag köpte ett par nya ridbyxor så lite bra var det ju. Vi gillar roadtrips...

Har varit i Johans lägenhet och kollat in den. Det kommer bli kanonbra, ska bli grymt skönt att komma in till stan och bo själv! Inte för att mamma är hemma speciellt mycket nu, men ändå. Det blir mitt eget.

Inga kommentarer: