2010-08-20

Så spelade de Rasmus Seebach.

Jag hade stora planer för den här helgen. Det sket sig skulle man kunna uttrycka det. Nu vet jag inte ens om jag orkar åka till Norrköping, fast jag tror att jag skulle behöva det. Boosta själen med lite glädje. För idag blev jag bitter, riktigt bitter. Har försöka hålla humöret uppe men det har liksom inte gått. Stackars Lena har fått stå ut, och jag har verkligen försökt men bitterheten lös igenom. Tror att det känns bättre imorgon.

Pratade med Karin på Hagbyholm förut, det är där Cannavaro bor för tillfället. Hon säger bara bra saker om min lilla pärla, jag blir så glad! Det låter verkligen som att han har det så himla bra, bättre finns nog inte. Han kommer dessutom kunna vara kvar över vintern med, vilket är det allra bästa. Får se om jag tar hem och rider in honom under hösten eller om jag vinner på lotto så att han kan vara kvar och Karin gör det. Hon skulle även försöka ta kort på honom så att jag får se, vore väldigt kul, hon säger i alla fall att han är fin. Men jag har riktigt dåligt samvete, borde åka dit och pussa på honom.

På måndag är det dags för komvuxregistrering. Kommer ha samma mattelärare som jag hade i C-kursen i våras, riktigt skönt. Nu känns det som att det kommer gå att lösa det här med tider och sådant bra. Får se hur det blir med svenskan, hoppas att det också går att lösa bra. Insåg i alla fall att det bara är en 50 poängs kurs, matten är ju 100 p.

Håller på med lite efterforskningar angående mina visioner till lägenheten. Jag har kommit fram till att det kanske blir dyrt, men jävligt bra!

På måndag kommer veterinären också, då får vi se vad han säger om lilla Stina. Vill så gärna att hon ska kunna fungera en säsong till i alla fall, det började ju gå så bra...

Helt ledig resten av helgen, utan något speciellt planerat. Det händer ju bara inte. Men det kanske är så här jag måste börja göra, för att orka med hösten. Jag tänker inte låta det gå åt helvete. Men det blir nog Norrköping imorgonkväll i alla fall. Vem mår inte bättre av Markus?

Sunes sommar it is.

Började tänka på dig igen här om dagen. Funderade alldeles för mycket, idag läste jag något som i alla fall fick mig att stanna upp, tänka efter och sakta börja gå åt andra hållet igen.

Inga kommentarer: