2010-05-15

Sommarkänsla!

Japp, det kommer att bli sommar i år med. Det har vädret berättat idag. Ca 20 grader varmt och strålande sol. En dag när jag inte haft fullt upp, kan det bli bättre?

Har tillbringat större delen av dagen i Moas sällskap. Jag cyklade upp på stan och träffade henne, sen var vi ute och gick i drygt två timmar. Runt Naturens Hus och Rävgången, så jäkla skönt i solen och värmen. Det var hur mycket folk som helst ute också, det märks att sommaren är på väg nu. Men det blev verkligen jättevarmt på en gång, från att ha varit ca 12-13 grader så gick det direkt upp till runt 20. Men det är ju ingenting att klaga på. Livet känns rätt fantastiskt sådana här dagar. Efter våran långpromenad blev vi lite hungriga så det blev en sen lunch för mig och en tidig middag för Moa, på Lilla Örebro. Bästa Lilla!

Stina har fått vila nu när vädret inte har varit så bra de senaste dagarna, ska väl försöka få tid att skritta några dagar till i alla fall. På onsdag är det dags för återbesök på kliniken. Domedagskänsla...

Jag har verkligen varit duktig och tagit tag i min träning nu när jag inte kunnat rida. Har sprungit varannan dag i ungefär två veckor nu, det är längre och mer än jag någonsin orkat med förut. Brukar alltid lacka ur efter några gånger, men nu känns det jäkligt bra. Har kommit iväg på lite andra träningar också. Först var det ju den stenhårda Coreträningen med Wittvång, och nu i onsdags så var jag och Lena på en RML (rumpa-mage-lår) träning i Hallsberg efter jobbet. Det var inte lika tufft som Coreträningen, men tillräckligt! Vi har också tänkt att vi ska hitta någonstans där man kan boxas...tror att både hon och jag behöver få ut lite aggressioner ibland...

Ikväll ses vi på Harrys. Gissar att det blir ganska lugnt i garderoben om vädret håller i sig...

Inga kommentarer: