2010-11-10

Snökaos

och vanligt kaos. Eller?

Att världen kan vändas upp och ner rätt fort, det visste jag redan. Men hur man reagerar från gång till gång vet man aldrig. Det är galet, det är aldrig samma, och aldrig som man tror. Jag tror att det här är rätt lugnt dock. Men...it ain't over...vi får väl se var det landar.

Stina var kalas i Karlslund också, det är som vanligt jag som tabbar mig. Men det var ändå två helt okej rundor, räckte till en sjundeplats i 1.10, där dubbelnollan satt. I 1.20 blev det ett ner, vilket jag kunde ha ridit bättre och sluppit. Men hur som helst så är jag supernöjd, det finns ingen tvekan någonstans och det är väldigt skönt! Sen märks det att vi inte varit ute på länge, det sitter inte lika ordentligt i ryggmärgen, blir alldeles för mycket i huvudet som bara snurrar till det.

Nästa vecka lyfter planet mot London. Det är helt sjukt. Har ingen aning om var det kommer att sluta, men tror att vi kommer att ha några fantastiska dagar där!

Igår blev det en spontan glöggkväll med. Julmys!!!

Är inte så pepp på att skriva...det kanske kommer tillbaka, who knews?

Inga kommentarer: