2010-10-17

Melissa Horn

Det har tagit mig en stund, men jag har insett att hon är riktigt bra. I en duett med Winnerbäck dessutom, kan det bli bättre?

Livet leker just nu. Allt känns lätt och kul, problemet är att få tiden att räcka till bara. Men det går relativt bra det med. Den här veckan blir nog lite tuff bara.

På lördag är det högskoleprovet och halloweenfest, så jag måste plugga och se till att få klart min kostym. Borde nog åka hem till mamma nu och sy lite... Eller kanske sätta mig med engelskaboken och läsa lite så att jag kommer in i språket. Eller träna på ordprov.se. Eller bara ta matteboken och jobba vidare. Det finns lite att välja på helt enkelt...

Stina känns fin och fräsch, tränade för Niklas i tisdags, första gången på evigheter. Kändes riktigt bra, hoppade inte jättemycket, men riktigt bra var hon!

Mina tavlor är klara och uppsatta, blev hur bra som helst! Tyvärr så gick det inte att få den jag helst ville ha så stor som jag hade velat men det blev bra ändå. Fick bli några flera bara.

Får väl se vad som händer framöver, kan det bli en Londontripp?

Inga kommentarer: