2010-07-10

Glad igen

- Rasmus Seebach

 Om du hade låtit bli att spela den här låten för mig då så hade jag kunnat lyssna på den nu.

Semestern är snart slut, på måndag börjar allvaret igen. Efter två veckors ledigt så ska det faktiskt bli skönt att börja jobba igen. Har faktiskt varit rastlös den här veckan, beror säkert på den inställda Hultsfredsfestivalen, men ändå. Blir skönt att få tillbaka rutinerna...

Nästa vecka blir det ju Arvikafestivalen också, fick bli det istället för Hultsfred. Så blir en extra semesterdag nästa fredag. Är lite besviken för det är inte alls samma utbud av band som jag vill se på Arvika som skulle ha varit på Hultsfred. Men de bästa kommer, Hästpojken och Markus Krunegård. Kan man egentligen begära något mer?

Väntar med spänning på antagningsbesked också. Borde komma när som helst nu. Tror inte att det blir så roligt däremot, får nog vänta ett år med mina studier. Egentligen är nog det lika bra, ett år att spara pengar och styra upp situationen lite...

Stina börjar komma igång igen. Hoppade lite här om dagen och det kändes ganska bra. Hoppas bara att det håller också. Longerade igår, har tänkt att jag ska försöka göra det lite oftare. Då ser man kanske om det blir några förändringar. Kan ju försöka se i alla fall. Hon jobbar dessutom rätt bra på lina.

Man kan tolka tecken överallt. Jag blir galen. Radera bara ut alltihopa från min hjärna så skulle allt bli lättare. Överallt och hela tiden...

Inga kommentarer: