2010-04-07

Har skrivit så mycket bra rubriker.

Har inte direkt något behov av att skriva av mig. Kan bero på att jag känt mig låg på sistone. Jag vet precis hur skittråkigt det är att läsa om allt som bara är skit. - Så läs inte då.  Nej då, ska inte skriva massa skit, jag har fått nytt hopp idag.

Stina var inte alls bra på tävlingen i söndags, jag var grymt ledsen och besviken efteråt. Sedan övergick det till att tro att hon kanske var halt istället. Imorse var Selander ute och böjde, och det var inte direkt några fel. Hon visade lite på ena frambenet, men han sa att det lika gärna kunde bero på att hon är gammal. Absolut ingenting att oroa sig för. Skönt, riktigt skönt. Han sa också att jag får tävla om tre veckor.

Tävling om tre veckor alltså, inte vilken tävling som helst heller, det är ju Västervik för bövelen! Vi kvalade till Västervik i år, klarade av årets mål med div 1 laget. Nu kan vi åka dit utan förväntingar, och bara ha roligt. Roligt kommer vi garanterat att ha! Sen om vi kommer göra några resultat, det tror vi inte själva heller. Finalen går i 1.30 andra dagen, det är ingen av oss som rider det i vanliga fall, men vi är där för att ha roligt och ska självklart göra vårat bästa. Samtidigt som vi inte ska riskera något med hästarna, det är ju bara dumt att rida om det känns dåligt innan. Vi ska åka hem med samma självförtroende som vi åker dit med.

Annars händer det inte så mycket, jag har varit usel på att plugga matte på sista tiden. Får se hur mycket efter jag ligger på måndag. På lördag är det dessutom högskoleprovet, har inte läst någon engelska som jag borde, har inte pluggat på några svenska ord. Kan hålla med om att jag har grymt dålig självdisciplin ibland. Den borde bli bättre, men nu finns inte orken. Men måste försöka ta tag i det där arkitektprovet nu. Det ska skickas in nästa vecka, och det är ju för sjutton min framtid det gäller!

Inga kommentarer: